Thursday 13 December 2012

Posisi Seks Yang Memberi Orgasm Cepat Kepada Isteri


Posisi Seks

Isteri anda akan lebih cepat mengalami puncak syahwat jika posisi seks yang anda lakukan melibatkan usapan atau geseran pada biji kelentit. Selalunya isteri berpendapat, stamina adalah perkara terpenting untuk menikmati hubungan seks. Namun, perkara yang terpenting adalah pengetahuan.
Posisi seks yang artikel ini bakal dedahkan tidak memerlukan lelaki memiliki stamina yang kuat untuk memuaskan isteri mereka. Mari kita lihat tiga posisi seks berikut.
Teknik C.A.T atau Coital Alignment Technique.
Baring seperti biasa dengan lelaki menindih perempuan. Bezanya perempuan tidak perlu mengangkat kaki. Kangkang dan luruskan kaki. Lelaki memasukkan zakar secara perlahan–lahan dengan menggeserkan bulu pubis anda dengan biji kelentit isteri anda. Ulang gerakan masuk dan keluar secara perlahan–lahan.
Perempuan di atas.
Anda baring dan biarkan isteri anda berada di atas. Posisi seks ini membolehkan wanita mengalami orgasm lebih awal dari anda. Ini kerana isteri anda yang mengawal situasi persetubuhan dan mereka akan melakukan yang terbaik untuk memuaskan nafsu mereka sendiri. Anda boleh menambahkan lagi sensasi dengan menyuruh isteri anda behenti sebentar dan anda setubuhi dia dari bawah secara laju–laju. Apabila anda penat, anda minta dia teruskan persetubuhan.
Dari belakang atau doggy style.
Posisi seks isteri seperti sedang merangkak dan lelaki masukkan zakar terus dari belakang perempuan. Posisi seks ini memberi lebih impak dalam hubungan seks kerana anda boleh menggunakan semua otot untuk bersetubuh. Tekanan yang di terima oleh isteri amat mengasyikkan. Selain itu, anda boleh gunakan sebelah tangan untuk menggosok biji kelentit isteri anda. Ini membolehkan dia mencapai orgasm lebih cepat.

No comments: